ریپورتاژ آگهی با هدف افزایش مشتری و بهبود رتبه سایت شما در اینجا میتواند مفید واقع شود. البته با لینک های متعددی که در رپورتاژ آگهی خود قرار می دهید کاربرها به سمت شما هدایت شده و به تمامی راه های ارتباط با شما، اعم از شماره تلفن ها، ایمیل ها، شبکه های مجازی و… همان طور که در مقدمه بیان شد، ریپورتاژ آگهی با تبلیغ آگهی ارتباط دارند. سعی کنید در متن اصلی ، هدف کلی خود را خلاصه و مفید بیان کنید. و به درستی آنها را بررسی کنید. بعد از انتخاب یک عنوان مناسب، باید برای جلب توجه خواننده که ترغیب شود ادامه متن و ریپورتاژ آگهی شما را بخواند یک مقدمه یا چکیده مناسب که حاوی مهم ترین اطلاعات متن اصلی و موضوع تبلیغ آگهی شما است، را بنویسید. متن مقاله را طوری ننویسید که خواننده وقتی به جایی از متن شما رسید دیگر علاقه ای به خواندن ادامه مطلب نداشته باشد. سعی کنید مطلب را به گونه ای بنویسید که خواننده تمایل به تمام کردن آن داشته باشد و همه بخشهای آن برایش جذاب و مفید واقع شود.
میتوانید با کلمه کلیدیهای متفاوت، آن مقاله را به سایت خود لینک کنید تا کاربر با کلیک کردن بر روی کلمه مخصوص از سایت شما بازدید کند. توی این پست قصد داشتیم فقط آموزش افزایش دامین اتوریتی یا DA سایت ماز رو بهتون بگیم که توی معرفی سایت هایی که این کارو کردن دیدیم حیفه ساده از روش رد بشیم ، به همین خاطر اکثر سایت هایی که این کارو کردن و ماهانه درآمد میلیونی از فروش ریپورتاژ الکی دارن رو هم معرفی کنیم. یکی از روش های خوب تولید محتوا برای رپورتاژ کمک ترجمه محتوای خارجی است که به بهبود سئوی سایت کمک میکند. یکی از مزایای رپورتاژ که در قسمت قبلی مقاله از آن نام بردیم تاثیر رپورتاژ روی بهبود سئوی سایت است. در این صورت رتبه سایت شما بهبود پیدا کرده و امکان فروش بیشتر محصول برای شما میسر خواهد شد. گوگل عاشق این پیام است و وقتی آن را دریافت کند، عاشق شما هم خواهد شد آنگاه شما را به عنوان منبع قابل اعتماد اینترنتی خواهد شناخت و جایگاه بالاتری در جستجوهای خود به شما اختصاص می دهد این بزرگترین مزیت انتشار ریپورتاژ خبری است.
شما باید تبلیغ آگهی خود را در سایتهای بزرگ خبری و پربازدید انجام دهید که باعث دیده شدن شما خواهد شد. این مقوله با تبلیغ آگهی ارتباط دارد. به همین دلیل رپورتاژ آگهی نیز به عنوان یکی از مهمترین اقدامات روابط عمومی در جهت اطلاعرسانی، تبلیغات و برقراری ارتباط با مخاطبان تاثیر مهمی در تبلیغات اینترنتی خواهد داشت. این مقدمه معمولا برای جلب توجه خواننده و ترغیب وی به خواندن ادامه مقاله است که حاوی مهمترین نکاتی است که قرار است در مقاله به آن اشاره گردد. متن باید جذاب و ترجیحا کوتاه باشد و کاربر را ترغیب به خواندن مطلب کند. یک ریپورتاژ آگهی خوب باید علاوه بر متن اصلی دارای عنوان مناسب بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ کلمه باشد و حتما از کلمه کلیدی اصلی در عنوان مقاله استفاده کنید. از یک تیتر جذاب استفاده کنید. پس سعی کنید تیترهای بسیار جذاب و مرتبط با موضوع خود را انتخاب و درج کنید. از تصاویر جذاب و مناسب با موضوع استفاده نمایید گاه یک تصویر تاثیرگذاری چندبرابری دارد.
گران بودن ریپورتاژ آگهی یک سایت، به معنای اثربخشی بیشتر نیست! محتوا تنها متن نیست سعی کنید تصاویر مناسب و متناسب با متن و آگهی تان را در متن رپرتاژ قرار دهید. فرد تازه ورود به شهر نیز همان سایت شم است که اعتبار آن مانند اعتبار آن سایت معتبر نیست و شما میخواهید از آن سایت برای اعتبار سایت تان و شناخته شدن برند و فروش محصولات تان استفاده کنید. گاهی اوقات کسب و کارها بودجه کافی برای پرداخت هزینه ریپورتاژ آگهی گران قیمت را دارند، اما این مسئله همیشه به نفع کسب و کارتان نیست! هم اثر مثبت بر سئو دارد و هم بازدید کننده می فرستد و هم شهرت کسب و کارتان را زیاد میکند. در ثانی آن ها به اعتبار این سایت های بزرگ اعتماد دارند و شما را تایید خواهند کرد و علاقه پیدا می کنند وارد سایت شما شده و از محصول شما خریداری کنند. کسی به حرف شما و تبلیغ شما توجه نخواهد کرد یا حتی افراد زیادی وارد سایت شما نمی شوند که تبلیغ تان را ببیند.