اگر فقط آخر هفتهها با ماشین به سمت کلیسا میروید، همه اینها ممکن است مانند یک خبر عالی به نظر برسد – اگر شنبههای خود را با تلاشهای گل آلود در بیابان پر کنید، این خبر خیلی خوب نیست. ما زندگی خود را با موانعی پر می کنیم تا از ما در برابر واقعیت های سخت زندگی محافظت کنیم. از آنجا، سنگریزه، تپهها و سایر شرایط جاده تنها به فشار وارده بر تکانهای خودروی شما میافزایند و به طور بالقوه از امید به زندگی معمولی 50000 مایلی کم میکنند.
نه سوال درباره Learning English پاسخ داده شده است.
علاوه بر حرکت سیستم تعلیق، شرایط آب و هوایی منطقه و آلایندههای جاده نیز میتواند ضربهای به کمک فنر خودرو شما وارد کند. کمک فنرهای شما برای کارکرد صحیح نیاز به نصب محکم دارند، بنابراین ممکن است مجبور شوید پیچها و رژگونههای شل را تعویض کنید. همچنین باید مراقب شل بودن پیچها و رژگونههای فرسوده نصب باشید که ممکن است در حین رانندگی باعث ایجاد صدای تق تق در شما ایجاد شود.
حتی سبک رانندگی شما و تغییرات خاص چرخ و لاستیک می تواند تأثیرگذار باشد. به کنار استعاره های فانتزی، این سوال هر بار که از پشت فرمان بالا می روید صدق می کند. بربرها چند بار حمله می کنند و هر بار چقدر به دروازه ها آسیب وارد می کنند؟ تقریباً همین امر در مورد طول عمر کمک فنرهای خودروی شما نیز صدق می زبان نیو کند.
مانند دیوارهای یک شهر درگیر، تنها انرژی زیادی وجود دارد که این شوک ها می توانند قبل از اینکه سرانجام تسلیم شوند، جذب کنند. به هر حال، این مکانیسمهای خارجی هستند و حرکت منظم در مسیرهای آب شور، شن و ماسه یا سنگریزههای ناهموار میتواند باعث از بین رفتن شوکهای شما با ساییدگی یا زنگ زدگی شود. بنابراین، ما فقط یک سوال داریم: آیا آماده هستید تا بازی اسمی خود را شروع کنید؟
تنها کاری که باید انجام دهید این است که از یک طرف برای اسپانیایی و طرف دیگر برای زبان اول خود استفاده کنید. به همین راحتی! هنگامی که برای کلمه "دریا" سوال شد، او به درستی "دریا" پاسخ داد، و سپس "خط دریایی" را اضافه کرد، که در ابتدا نوه او را گیج کرد تا اینکه او (به ژاپنی) در مورد تداوم درگیری های ادعاهای سرزمینی در دریای چین جنوبی توضیح داد.
5 روشها برای حفظ Learning English شما رشد بدون سوزاندن روغن نیمه شب
اگر در لولههای ضربهگیر فرورفتگیهایی مشاهده کردید که روغن نشت میکند (اگرچه یک لایه روغن کمی روی قسمت پایینی شوکها مشکلی ندارد)، پس به احتمال زیاد در بازار برای شوکهای جدید هستید. کمک فنرهای شما تنها بخشی از سیستم تعلیق کلی خودرو هستند، بنابراین باید مراقب اجزایی مانند اتصالات توپی و فنرها نیز باشید.