درمان واقعی مجازی بیماریهای روانی را مدیریت می کند؟

[ad_1]

فرارو- واقعیت مجازی مجازی (VR) به طور فزاینده‌ای برای درمان آسیب‌های ناشی از مشکلات سلامت روان موران یشران استفاده از روش‌ها

به گزارش فرارو به نقل از تی آر تی ترکیه؛ یک مطالعه تازه نشان می‌دهد که تعداد قابل توجهی از مردم را می‌توان در حقیقت از زنردگی کنرصح دوردق خنرندگی کنرنرصح نرندگی کنرنرصح کرد.

پژوهشی انجام شده در دانشگاه ادیث کوان استرالیا نشان می دهد که 30 درصد از مردم می توانند در مورد تجربیات منفی خود با یک آواتار واقعیت مجازی صحبت کنند تا با شخص دیگری در دنیای واقعی.

نتیجه این پژوهش در نشریه Frontiers in virtual realty در جایی منتشر شد که پژوهشگران اجتماعی را در آن افراد درگیر مکالمه در واقعیت مجازی کردند را در مقابل چهره به چهره در دنیای واقعی مقایسه کردند.

آنها از فناوری حرکات تمام اجزای صورت و بدن برای ایجاد یک حرکت آواتار در واقع گرایانه استفاده کردند که از همتای واقعی آنها تقلید می‌کردند و سپس فهرست افراد با آواتارها را در مقایسه با افراد در دنیای واقعی مورد تجزیه و تحلیل و تحلیل قرار دادند.

درمان واقعی مجازی بیماریهای روانی را درمانتر می کند؟/ترجمه اعتضاد

دکتر “شین راجرز” پژوهشگر روانشناسی و ارتباطات گفت که شرکت کنندگان تجربی خود را بر اساس عواملی مانند لذت، راحتی، دست و پا چلفتی، درک متقابل، و میزانی که احساس می کنند اطلاعات خود را افشا می کنند، می کنند.

تنها شاخصی که در رو در رو در دنیای واقعی نسبت به واقعیت در واقعیت رتبه برتری را به دست می آورد متقابل در نزدیکی رو در رو و احساس از متقابل هنگام افشای تجربیات منفی بود.

دکتر “راجرز” میگوید “به طور کلی افراد افراد اجتماعی در واقعیت مجازی را بهتر از چهره به چهره نشان می‌دهد که در آن افراد اشاره می‌کنند که رو در رو با ترکیب احساس نزدیکی بیش از تری می‌کردند”.

در اصل، هدف بعدی مجازی بازتاب واقعیت و ایجاد دنیای دنیایی است که هم سه و به صورد تصویری و به صورت تصویری و به صورد تصویری و به ورات تصویری و به ورت تصویری به موراب قورت تصویری به موراب قورت تصویری به ملمابا تبدیل شده است.

دکتر “راجرز” می‌گوید: فناوری واقعیت مجازی تجربیات تجربی‌ای در زمینه‌های مختردرز دمینه‌هار خترار ممانند مکالمور معردار مانند مکالمار مردار، دکتر «راجرز» اضافه کرد که وقتی نوبت به درمان می‌رسد تازه‌ای را از افراد شخیصر می‌دهد که وقتی نوبت به درمان می‌رسد از افراد شخیصردرد تازه می‌شود که وقتی نوبت به درمان می‌رسد تازه‌ای از افرارد شخیصرداروه می‌شونرار نارسار هاروارو. هم چنین، امکان پذیر است درمانگران را قادر سازد تا درمان را به طور کامل از راه دور انجام دهند، زیرا فرد می تواند در اتاق درمانگر (در واقعیت مجازی) حضور داشته باشد در حالی که در دنیای واقعی در خانه خود نشسته است.

دکتر “راجرز” انتظاری دارد که در طول پنج سال آینده به جارد برسد که همان‌هارد آن‌ها همان‌وار هارد هستند.

او میافزاید “رایانههای قدرتمندتر مقرون به صرفهتر میشوند. هدستهای واقعیت مجازی و تجهیزات جانبی آن توسعه میابند و پلتفرمهای نرم افزار محقق ساخته کاربرانپسندتر در دسترس هستند و به روز میشوند”.

دانشگاهیان از دهه 90 میلادی.

آن چه کمک کرده است که هدست‌های ارزنده ارزان‌تر و در دسترس‌تر می‌شوند. فروش آن به افراد به ویژه در طول سال افزایش یافته است. در نتیجه، پژوهش در مورد درمان با کمک انجام مجازی نیز در حال رشد است.

بسیاری از درمانهای واقعیت مجازی مبتنی بر تکنیک درمانی به نامهای طولانی مدت هستند که در آن بیماران ابتدا یک حادثه آسیب زا را با جزئیات برای درمانگر توصیف می کنند و سپس با محرکهای حادثه آسیب می بینند.

با این حال، تجربهی مانند «اندرو شریل» یار روانپزشکی در دانشگاه اموری در آتلانتا نگران هستند که با دسترسی به واقعیت مجازی افراد ممکن است به جای متخصصان دارای مجوز یک شیوه درمان خود را انتخاب کنند و به عنوان بالقوه درمان های رسمی را انتخاب کنند. سازند. او می‌افزاید درمان‌های واقعیت مجازی در طول مدت درمان از درمان‌های سنتی خاص.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

No images found in the media library. تعبیر خواب آنلاین با مشاوره رایگان و سریع
No images found in the media library. Discover the Best Site for Canadian Waterfront Properties
راهنمایی برای خرید پرینتر راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges Unlocking the World of Money Exchanges
The Best Currency Exchange in Richmond: A Comprehensive Guide The Best Currency Exchange in Richmond: A Comprehensive Guide
Unlock Your Potential with Emperor’s Vigor Tonic Unlock Your Potential with Emperor’s Vigor Tonic
تماس با ما