[ad_1]
فرارو-سدان ریتون CC که سالها به عنوان پرچمدار سدانهای چنگان در بازار چین حضور دارند، حالا نوخه ۲۰۲۲ آسار د. هر چند چنگان در نسخه جدید تغییرات محسوس اعمال و فرم طراحی مشابه به سدانهای هیونتای سدانهای هیونتای سدانهای هیونتای.
ارش فرارو، ریتون CC دیگر پرچمدار سدانهای چنگان نیست و جای خود را به UNI-V داده است. ادامه در چین و برخی کشورهای آسیایی طرفدار دارد. قیمت این در بازارهای جهانی بین ۱۵ تا ۱۸ هزار دلار است که در مقایسه خودرو با رقبای هم رده خورنظ، معقنظ ل.
مقایسه ریتون CC مدل ۲۰۲۲ با فیست لیفت پیشین خود نشان میدهد که تغییرات در نسخه تازه تنها به نسپرهای جلو ختسقب هسپرهای جلو ختسقب هسپرهای جلو ختسقب. در داخل کابین نیز پنل تهویه ، غربیلک فرمان و اهرم دنده نیز تغییراتی داشته اند.
اما در مجموع نمی توانم بگویم که چنگان فیس لیفت ارائه کرده و به نظر می رسد که شرکت چینی متوجه تغییراتی در نسخه جدید اعمال نشده است تا از این خط تولید بدون ایجاد دوباره بهره ببرد.
چنگان ریتون سی سی یا هیواندای النترا ۲۰۱۸ چینی؟
زمانی که کمپانی چنگان، ریتون CC را عرضه کرد، حدود چهار سال میگذرد. سدانی که آن را در تمامی این سالها طراحی میکنند، از روی طراحی خوهسایم، کپی برداری میکنند. اما با این وجود چنگان خیلی به انتقادها توجه نکردند، تا همچنان پرچمدار پیشین سدان هایش با شباهت بسیار نزدیک به خودروهای کره ای، دل مشتریان چینی و آسیایی را به دست آورد.
با نگاهی گذرا به ریتون CC میتوان آن را نسخه چینی هیوندای النترا ۲۰۱۸ نامید. طراحی بدنه جلو، کابین، فرم چراغها و عقب و خطوط و برجستگیها روی نسخه کرهای از کپی برداری شده است.
هیوندای النترا مدل 2018
در این میان تنها تلاش چانگان برای ایجاد تفاوت، سپر و جلو پنجره و رینگها بوده است. اما این تغییرها هم باعث شد تا کار کپی برداری طراحی ریتون CC از روی طراحی هیوندای النترا ۲۰۱۸ پاک شود.
در بخش دیگری از ریتون CC در طول و عرض و ارتفاع نیز تفاوتی با هم ندارند و به نظر می رسد که چنگان چیز را برای یک کپی برداری تمام عیار از روی نسخه کرهای ارائه کرده است.
مشخصات فنی و امکانات رفاهی ریتون CC مدل ۲۰۲۲
چنگان در بخشهای فنی تغییرات شگرفی ایجاد و چندین پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ از نوع JL473ZQ7 یشوید موتوری که قادر است قدرت ۱۸۸ اسب بخار با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را تولید کند.
گیربکس این سدان نیز ۷ دنده دوکلاچه و از نوع خیس است، که در مقایسه با گیربکسهای سختی کمتری ناریکن است.
مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به ۶.۲ لیتر است و باک آن نیز ۶۲ لیتر گنجایش دارد. وزن ریتون CC هم به ۱۴۶۰ وزن میرسد.
کروز کنترل، جلو سیستم هشدار خروج از خط، گرمکن و سردکن های صندلی، دوربین 360 درجه، سیستم پانوراما 360 فرمان برقی الکترونیکی (EPS) سانروف پانوراما، تهویه خودکار، صندلی های برقی، تجهیزات صوتی AM3D، کروز کنترل و ترمز پارک برقی با اتوهلد، سیستم مانیتور مستقیم فشار تایر ، کنترل پایداری الکترونیکی از امکانات این سدان چینی اتسن.
تصاویر چنگان ریتون CC مدل 2022
[ad_2]