برای سال 1987، T Type به یک گزینه بسته تبدیل شد، و هر دو نسخه چهار و 2.8 V-6 بهبودهای "نسل دوم" را دریافت کردند که قدرت کمی بیشتر را به آنها منتقل کرد. البته فروش مهمترین بازده بود و تولید مدل قرن در سالهای 1990 تا 1995 بسیار بالای 100000 باقی ماند. این با تغییرات بسیار کمی به دست آمد: چهره ای متعارف تر برای سال 91، مدل های جدید ارزان قیمت ویژه برای سال 92 (بازیافت نام آشنای دیگر بیوک)، موتور پایه 4 لیتری جدید 2.2 لیتری برای سال 93 (برکناری Iron Duke قدیمی در آخر).
Wire And Cable Spraying
Car and Driver ساعت یک را در 7.8 ثانیه 0-60 ثبت کرد، اما قدرت کشش، نه شتاب محض، نام این بازی بود – مانند یدک کشی تریلرها و قایق ها. این نام مورد استقبال گسترده قرار گرفت و امروزه محبوب ترین اصطلاحی است که برای توصیف بازی استفاده سیم و کابل افشان می شود. کوپه T Type ناپدید شد، 2.8 V-6 آشنای Chevy موتور 3.0 بیوک را به عنوان موتور استپ آپ کنار زد و 3. 8 از طریق بالابرهای شیر غلتکی کم اصطکاک، تزریق متوالی پورت، و احتراق سه سیم پیچ بدون توزیع کننده، 25 اسب (در مجموع 150 اسب) به دست آورد.
دهه 1989 یک فیس لیفت جزئی و یک موتور 3.3 لیتری V-6 160 اسب بخاری جدید دریافت کرد که از موتور قدیمی 3.8 (برای جایگزینی 2.8) مشتق شده بود. با این وجود، به دلیل بدتر شدن اقتصاد ملی و سایر عوامل، حجم به 150000 برای سال 88 کاهش یافت، سپس به زیر 90000 برای سال 89 کاهش یافت. انتخاب های اولیه موتور پونتیاک 2.5 لیتری چهار بود. بیوک V-6 3.0 لیتری جدید (از بین رفته از 3.8)؛ و یک موتور 4.3 لیتری اولدز دیزل V-6.
در همین حال، بیوک اولین Century با محرک جلو را معرفی کرد، یک کوپه و سدان ناچ بک که بر روی بدنه A جدید 1982 ساخته شده بود که توسط خواهران Chevy، Olds و Pontiac استفاده می شد. Century قدیمی محرک جلو یکی از سودآورترین دارایی های فلینت در اوایل دهه 1990 بود. بیوک کیفیت را افزایش داد و ویژگیهایی را که مشتریان میخواستند اضافه کرد و در عین حال قیمتها را حفظ کردند.
کلید اتوماتیک
به عبارت دیگر، با توجه به ارزانتر بودن آن نسبت به خیابان پارک جلویی کوچکتر و کارآمدتر، خودروی زیادی برای پول بود. برای صرفه جویی در هزینه، سیم هایی با مارک و کیفیت پایین خریداری می کنیم که اصلاً برای خانه ما ایمن نیستند.
چند چیز بدتر از یک صندلی پاره شده است. صندلی عقب باریک بود و حتی نوجوانان لاغر اندام را شانه به شانه هل می داد. گلگیرها به زیبایی منحنی شده بودند تا خطوط بدن را تکمیل کنند. دامنهای گلگیر عقب، که یک اکسسوری پرطرفدار طولانی است، ظاهری براقتر به شما میدهد.
سیم و کابل افشان
حجم مدل سال حدود 384500 برای سال 1981 و بیش از 328000 برای سال 82 بود که برای دو سال صنعتی بسیار سخت بد نیست. همه به طراحی بدنه A 1978 ادامه دادند که در سال 82 به G-body تغییر نام داد، زمانی که Centurys تبدیل به Regals شد و 4.1 لیتری V-6 بیوک جایگزین گزینه 4.3 V-8 شد. سال بعد یک آپشن 3.8 لیتری (استاندارد برای تیپ های T) و واگن های سفارشی و لیمیتد استیت پنج در جدید (جایگزین مدل های قدیمی رگال) به ارمغان آورد.
سیم و کابل
در همان سال، پیشرانه 5.0 لیتری V-8 با قدرت 170 اسب بخار با یک گزینه 5.7 لیتری بسیار گشتاورتر تقویت شد. مانند آنها، این قرن فقط یک خودروی ایکس "لوکس" با ورق فلزی گسترده تر و فضای داخلی بسیار زیباتر در همان فاصله بین دو محور 104.9 اینچی بود. اگر چندین پورت USB دارید، به یک پورت USB متفاوت در همان رایانه وصل کنید.
آن را به یک پورت aux وصل کنید یا به بلوتوث ماشین خود وصل کنید و الکسا از طریق بلندگوهایتان با شما صحبت کند. 14. سپس سر دیگر کابل را به AUX وصل کنید… سیم کابل Cat5 اساساً با پهنای باند 100 مگابیت بر ثانیه و نسخه دیگر آن که CAT5e است برای پهنای باند 350 مگابیت بر ثانیه مشخص شده است.